26 april 2008

Maskeradtema: Elin Kling

Den gamla isbaren på Nordic Light Hotell har smälts ner, och upp har en ny isbar byggts! De gör så två gånger per år har jag fått förklarat för mig. Igår var det invigning av den nya designen, och jag tog med Abbe och gick dit. Först gick vi och åt på Wapiano, det där stället vid Stureplan där man får ett litet kort som allt man beställer där inne registreras på, sen betalar man när man går ut. En promenad på Kungsholmen hann vi också med innan det var dags att gå ner i garaget där festen hölls. Gratis drinkar, klubbmusik och wraps var det som bjöds. Vi var inte inne i isbaren igår, men gästerna fick ett presentkort på en entré med drink i isbaren att untyttja nästkommande vecka.

På festen såg jag väldigt många som var utklädda till modeskribenten Elin Kling. Svarta tighta jeans, svart skinnjacka, kreddig topp, höga klackar, rak lugg och resten av det bruna håret i slarvig knut på hjässan. Det var både genent och komiskt att se dessa alla dessa kopior springa runt. "Hej, jag har ingen egen stil, jag kopierar andras!"

Inga kommentarer: