12 februari 2008

Det är lätt att le när kameran är på

Ikväll är det Carolina Gynning på TV. Min kille Abbe suckar djupt när jag säger att jag ska se på Gynning. Abbe tycker att Gynnings program är löjligt, men i själva verket är han nog bara irriterad över att han inte kan se skillnad på Carolina Gynning, Linda Rosing och Olinda Borggren. Jag önskar att jag hade något positivt att säga om Gynning, för jag tycker hennes program är lite småroligt, och dessutom har hon gjort en rejäl klass- och karriärresa på väldigt kort tid. Det är respekt. Men jag har träffat Gynning vid två olika tillfällen, och tyvärr måste jag säga att hon båda gångerna verkade vara en ganska negativ och lättirriterad människa, och dessutom uppträdde hon allmänt otrevligt.


Minns ni att Gynning var med i Let's Dance och dansade med Daniel da Silva? Nej, inte jag heller. De åkte ut i något av de första programmen.

Inga kommentarer: