28 februari 2008

Var är prinsessan Madeleines blogg?

Jag har länge undrat om prinsessan Madeleine har någon blogg? Självklart skriver hon inte under sitt eget namn, utan hon har hittat på någon fyndig, rolig eller mer diskret pseudonym. Det vore fanstastiskt roligt om Madeleine bloggade! Jag undrar bara vad hon i så fall skriver om, och vilken är hennes blogg? Bloggar hon om vardagsbekymmer? Om trassel med pojkvännen? Film, TV eller kändisskvaller? Eller bloggar hon mode?

Apropå prinsessa och mode så var Sofi Fahrman idag på Café Creme och åt lunch. Min kollega som var med hade absolut ingen aning om vem Sofi var. Det visste inte min kille Abbe heller. Abbe har sagt "Hon ser ut som en sluttis!" en gång förut. Elakt sagt, tycker jag.


En syndigt sommarfräsch Prinsessan Madeleine på vänninan Charlotte Königs bröllop i Skåne. Eller är det Sofi Fahrman?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta Madde ihop med Adde! Det skulle hon gilla starkt!

Anonym sa...

Rolig blogg =)