3 mars 2008

Familjen Skolman!

Jag hittade en blogg som är en parodi på familjen Schulman. Bloggen heter "Familjen Skolman" och handlar om Alex, Katrin och Calle Skolman. Adressen är skolman.bloggagratis.se. Fantastiskt roligt! Men det skulle inte förvåna mig om det är någon av tokstollarna Schulman själva som skriver den. Förresten är nog Familjen Schulman den svenska motsvarigheten till Familjen Simpson: Konstiga, lite fula, ganska underhållande och alla skrattar åt dem. Här är mina åsikter om Schulmans.

Alex Schulman: Inte är han snygg, men hyfsat intelligent kan man väl kalla honom. Verkar ha ett självdestruktivt beteende och är nog självmordsbenägen. En sån där läskig person som verkligen lyssnar på rösterna i huvudet.

Katrin Schulman: Den vettiga av de tre. Definitivt den snyggaste i alla fall. Helt klart den jag helst skulle vilja vara kompis med. Hon är nog rolig att festa och springa på stan ihop med.

Calle Schulman: Är nog inte riktigt lika psykiskt labil som sin storebror, men en riktig slarver, det verkar han vara! Kvinnor, pengar, karriären, droger och alkohol är nog sådant han missbrukar. Ingen som man skulle ta hem och visa upp som pojkvän direkt! Klipp dig, väx upp och skaffa dig en fru!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du har helt rätt. Det är vi i familjen som ligger bakom bloggen. Nu försöker vi bara få stopp på de psykopatiska charlataner som bloggar i vårt namn på vf.se. Advokater är inkopplade.

Madicken Karamell sa...

Jag visste det!

Anonym sa...

Vilken tur att jag tänker ta dig i prutten, luder!