12 april 2008

Testamente!

I morgon är det dags - jag flyger till London på tjänsteresa. Söndag till tisdag är det fråga om. Som ni redan vet är jag lite (väldigt!) nervös inför flygresan, men statistiskt sett ska det gå bra! Om det inte går bra får mina föräldrar ärva mina likvida medel. Det handlar om pengar som finns på sex olika ställen; Ett lönekonto (kopplat till mitt VISA), ett e-sparkonto, ett kapitalkonto samt fonder i Kapitalinvest, Mixfonden och Svenska Likviditetsfonden. Hur det blir med pengarna som finns på mitt konto för pensionssparande vet jag inte.

Min sambo Abbe får ärva de möbler som står i vår gemensamma lägenhet. Egentligen har vi skrivit samboavtal om att möblerna är mina, men i detta testamente får han ärva dem! Jag har även ett glammigt varumärke registrerat hos PRV som mina föräldrar får ärva. Undrar föresten om domstolen godkänner ett testamente skrivet i en anonym blogg? Egentligen inte va, men eftersom några anhöriga till mig vet om att det är jag som skriver, så borde en eventuell domstol godkänna detta! Jag hoppas på det. Jag är född 1980-03-31.

---> Jag älskar er alla!


Ps.
Jag höll på att glömma alla mina kläder! Mina kläder ska delas upp (tag vad ni vill ha, släng resten!) mellan min syster El.L., mina kusiner Ma.L. och An.L samt mina vänner Li.T. och Li.J.!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev inga möbler den här gången heller.