16 februari 2008

E-type hade svårt att bestämma sig

För någon vecka sedan gick Martin "E-type" Eriksson runt i Östermalmsgallerian för att hitta något att äta. När jag gick in i gallerian för att köpa min lunch var han där i keps och sportjacka med en blond kille i sällskap. Men de hade uppenbarligen problem med att bestämma sig, för de gick till disk efter disk och inspekterade maten och prislistorna, utan att hitta något som dög att äta. Mitt ärende tog ca 30 minuter, och när jag gick därifrån gick han fortfarande runt och velade.

2 kommentarer:

Rex sa...

Hm! När jag är hungrig, blir jag tjurig & tvär, dessutom har jag svårt för att fatta beslut, det verkar som om E-Type också har svårt för beslut när han är hungrig??

Madicken Karamell sa...

Jag tror det är så, eller så var han snål!