21 februari 2008

Systrarna för Sisters




Jag vet inte vilken gång i ordningen som Victoria Silvstedt gör kampanj för Sisters. Är det tredje kanske? Men denna gång har hon sällskap i reklamen. Både hennes syster Veronica Silvstedt och väninnan Linda Dagh medverar, och denna gång är det inte bara stillbilder, utan en TV-reklam. Ska bli skoj att se! De ser ut att vara ganska lika de där Bollnäsflickorna. Och skoj att Sisters vågar satsa på en gammal playboymodell som ser ganska mycket för plastig ut, i alla fall i mina ögon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja tycker hon gör de bra :)

Madicken Karamell sa...

Tycker jag med!

Anonym sa...

Jag tycker att alla 3 Bollnäs tjejerna är supersnygga och de ser ut att ha trevligt! Vilket vacker hår Linda har...Avis...

Anonym sa...

Suveränt...Nån som vet när fortsättningen kommer? Jag vill ser meeeeer..