26 februari 2008

Utvärdering av: Corinne & Friends

Efter jag hört en massa om Corinne & Friends i Sturegallerian var jag där idag för att färga utväxten. Lokalerna var snygga och badrummet var fint, det måste jag erkänna. Men dyrt var det! Att bli klippt av den där Michael Canyon kostar 2000 kr, men nu var det inte han jag var hos. Jag blev färgad av en tjej som egentligen jobbar på Corinne & Friends i Halmstad. Hon tyckte att jag skulle göra slingor ovanpå färgen för att det inte skulle bli skarvar, och jag måste erkänna att resultatet blev förbannat bra! Föna gjorde hon också bra. Med snygg frisyr gick jag alltså därifrån, 1 600 kr fattigare. Men nästa gång ska jag gå hos min vanliga frissa. Där kostar färg och klipp, inklusive silverschampo, 1200 kr, och det blir också bra.

Förresten:
Jag råkade höra på salongen att Corinne & Friends gör frisyrerna i årets Melodifestival. Dessutom har de förut gjort frisyrerna till Idol. Och hon den där Evelina Severin som var med i Idol verkar jobba där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Funderar på att klippa mig där!! Men vet inte om det är värt pengarna..
Vad tror du?