31 mars 2008

Födelsedag från morgon till kväll

Idag är det min födelsedag. Firandet började redan medan jag sov, genom att mobilen pep att jag fått en massa SMS. Trevligt! Klockan 11 åt jag frukost med Abbe, och sen gick jag till SATS och motionerade på Cross-trainern. En avkopplande stund i bastun fick avsluta träningen. Sen satt jag framför datorn och läste webbtidningar och bloggar, och kl 16 blev jag bjuden på fika på Waynes av min vän Examensjuristen. Därefter gick jag till Landings och beställde en tårta till på lördag, det blev en marsipanrosa blåbärsprinsess. Sen åkte jag hem och svarade på gratulationer som jag fått via Facebook. Abbes present var en middag på Il Gusto, och vid sju gick vi dit och åt smarrig mat och drack gott vin! Tack Abbe! Förra året fick jag av Abbe en kryssning till Tallin som jag ännu inte utnyttjat, vi får se när det blir av!

Inga kommentarer: