26 mars 2008

Hoppas Fridén hade roligt på sin fest

Det är jävligt många som fyller år i mars och april, det ser man tydligt på Facebook. I höstas och vintras var det högst 1-3 personer per vecka av mina vänner på Facebook som fyllde år, men nu är det tjockt! Minst 2-6 personer per dag! Jag märker även att det är stor konkurrens om festdeltagarna nu under våren. Min fest är den 5 april, och jag har redan gnällt förut om om att fler än vanligt har tackat nej. Just nu är det exakt 50 personer som är inbjudna och endast 12 har tackat ja, 12 har tackat nej, och resten har inte svarat! Gud vad dåligt! Den lite udda Stureplans- och ZTV-allkonstnären Hanna Fridén hade fest i helgen. Jag var inte bjuden på hennes fest för hon gillar inte mig. Det var ca 100 personer som kom på hennes fest. Kul för henne. Jävligt kul.

Inga kommentarer: