14 mars 2008

Killen som är kvar på 90-talet!

Denna fredagskväll offrade jag "Let's Dance" till förmån för "Så ska det låta" på SVT1. Den där killen Magnus Carlsson som förut var med i Alcazar, han var med i ett av lagen, och jag kunde inte sluta att störa mig på hans fantastiskt fula 90-tals frisyr! Han hade lite halvlångt hår med mittbena, blonderat eller blekt. Jag förstår att han knappast har en stylist anställd, men kom igen. Har han inte ett eget omdöme? När jag sedan slog över till Tv4 och kollade Let's Dance så var inga mindre än Alcazar där och uppträdde! Den nya konstellationen alltså, den utan Magnus och med Hedlund som ersättare. Jag vet inte vilket konstellation som är bäst, med det är helt klart Andreas Lundstedt som gör hela gruppen!



Andreas Carlsson, före ovan och efter under. Det var fanimej bättre före!

Inga kommentarer: