23 april 2008

Dilba och Rebecca Simonsson

De senaste dagarna har jag sett två kändisar. Först såg jag Dilba vid ett övergångsställe på Vasagatan. Det var mycket folk som stod och väntade på att få gå över, men Dilba sneddade rakt ut i trafiken och tog sig över gatan. Tur att inga barn såg henne! Hon var liten och späd som en liten älva. Lite för späd faktiskt, det ser inte klokt ut!

Sen såg jag f.d. sångerskan (i Sunblock) och utvikningsmodellen Rebecca Simonsson gå på trottoaren. Hon hade fin hy, som en persika, fast lite för mycket smink på ögonen. Det såg konstigt ut. Hon har tydligen blivit chefredaktör på Glife nu. Jag har hört många som påstår att Rebecca är "helt jävla pantad", men det tror inte jag på. För så är det ju, att ju mer framgångsrik en tjej är, och ju mer hon syns och hörs, desto mer "pantad" påstår allmänheten att hon är. Ett sjukt jävla sätt att trycka ner en tjej som både är framgångsrik och snygg.

Inga kommentarer: